Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
\Purplelicious-World/
Aenn_Yehenn
roommate
Friday 24 April 2015 | 09:58 | 0 Comment[s]

Assalamualaikum semuaaa :)

 cewahhhhh, macam rajin pulak kita mau update blog malam nihh kann, hihihi :P


haaaaaa, do you see sumandak baju putih tuu? santikk kannn. okeyy, this is my lovely roommate waktu d uitm kampus tawau. tiba-tiba malam ni terasa mau describe and story pasal dia. rindu kot, bhahaha. her name is Atika Shiela, lawaa kannn nama dia, macam orangnya jugakk. kalau tengok dari nama macam muslim kan? actually tidak, roommate saya ni non-muslim. first time kenal dia pun saya fikir dia muslim, sebab muka dia pun macam muslim, rupanya tidakk. this girl is sumandak dari ranau. jauhh kann? hahaha. actually dia ni cuzzy saya sebenarnya. waktu sama-sama mendaftar tu baru tau ada hubungan keluarga. alhamdulilah dapat roommate keluarga sendiri. hihi.

tikaa ni orang first yang saya jumpa masa mula-mula sampai uitm. yalaa kann sama-sama mendaftar, memang laa dia orang first, hihi. kami pergi ceramah pun sama sebab baru kenal diaa jaa waktu tu. waktu minggu pertama kami di uitm saya kurang rapat laa dengan roommate saya ni sebab dia selalu lepak sama kawan-kawan dia. yalaa, sudaa start jumpa kawan baru kann, diaa ni memang senang mau cari kawan, peramah laa katakan. hahaha, bukan macam saya nih, pendiam sikit, cewahh, pendiam ke?bhahaha. tapi, dalam masa dua atau tiga minggu laa begitu kami start rapat laa sudaa. kongsi-kongsi cerita, tanya-tanya pasal keluarga. roommate pun satu jaa kan, mesti laaa mau b'cerita baa. indakan mau diam sepanjang masaa, bisaa gila kita dalam bilik kalau inda bercakap. haha

tika ni jenis yang ceria laa, banyak betul cerita dia. selalu laa share cerita masing-masing. saya sayang betul sama roommate saya ni pun sebab dia sorang jaa yang kira betul-betul memahami saya. cewahhhh. jiwang pulak ye :P alhamdulilah jugak sebab sepanjang kami sebilik tiada salah faham berlaku macam roommate-roommate yang lain. bersyukur sangat sebab dapat roommate yang memahami. thanks tikaa sebab kita dapat saling faham antara satu sama lain. yang paling saya suka roommate saya ni gila selfie. hahaha, it same like me okayyy. tu yangg best.


haaa, tengokkk!! apabila yehen dan tika nampak kamera, konfem jadi begini. hahaha


ni selfie waktu baru balik dari jalan-jalan. sempat-sempat lagi selfie walaupun penat. hihi, kamera memang menghilangkan segala kepenatan, tak gituu gadis-gadis semua? bhahaha. perempuan dengan kamera memang xbole nak pisah. memang bestfriend. hahaha

walaupun kami berlainan agama, kami tetap bahagia jadi roommate. agama tidak menjadikan masalah untuk kami duduk satu bilik. kami hormat agama antara satu sama lain. walaupun roommate saya non muslim, dia tetap ingatkan saya tentang waktu solat. see? for the first time saya jumpa non muslim macam ni. thanks again tika sebab selalu kasi ingat saya. susah mau dapat roommate yang begini dalam zaman sekarang ni. saya bersyukur sangat dapat roommate macam tika. i really miss you darling. hopefully kita sama-sama dapat sambung diploma kehh. saya rinduuu betul mau stay sama kau ouhh. rinduu gilaaa, saya sayang kau gilaaa. hahaha. ayat paling saya inda bule lupa tu. nanti kalau suda sambung d kk jangan pula kau lupa saya aaa darl, manatau kita lain-lain bilik sudaa. hehehe. saya doakan cita-cita kau tercapai, sama-sama kita berusaha utk berjaya kehh, paitinggg ! i know u can do it. saya rindu gilaaaaaa mau study sama-sama kau. rindu mau dengar kau pasang lagu guna speaker ko yang kuat gilaa tu. hahaha, sampai pos polis bantuan pun bole dengar lagu di bilik kitaa. 

really miss you darling. thanks for everything. thanks sebab sudi jadi roommate saya. thanks jugaa selalu bagi saya coklat. kau memang tahuu pebret saya kann. hahahaha. saya indakan lupaa kenangan kita jadi roommate selama 6 bulan. walaupun kejapp jak tetap banyak kenangan. thanks jugakk sebab kasi kenal saya dengan si sepet, cewahhhhh. hahahahaha. please don't forget me kehhh. thanks jugak sebab sudiii jalan-jalan sama saya pi bandar, weheeeeee, siap tengok wayang lagi yaaa. banyak yang kita share selama jadi roommate. kalau ada masalah pun mesti kita share sama-sama kann. apa guna jadi roommate kalau inda tolng sesama sendiri kann. hihi. 




nii first time kita selfie sama-sama kann. hehe, saya still simpan lagi nihh, kenangan nihh, mesti di simpan bagus-bagus. cafe jugak laa port kita selfie baaa. rinduuu, selfie sebelum pulang cuti krismas harituuu :) ngam lagii kita matching pakai baju biru, weheee, memang suwittt roommate saya nihh <3


ni pulaa waktu jalan-jalan di bandar. sempat lagii selfie sebelum jalan, hahaha. paling saya suka tengok ni gambar, sebab suwitt. kalah pasangan kapel. bhahahaha


haaa, nii selfie dengan budak yang comel dan montel tuu. pandai pulakk dia selfie kann. memang moment palingg best time ni, selfie terusssss. hihihi 

huaaaaaaaa, i really miss you roommate. rindu semua moment kita bersamaa. nanti ada masa free kita jalan sama-sama kehh. sementara masih cuti nihh puas-puas laa kita jalan. hihihi. nanti kita selfie lagi banyak-banyak, kalau boleh sampai pengsan. hahahaha, tu baruu hantu selfie namanyaa. you really special person for me. you always have when i need you. always help me when have a problem. thank you so much dear. hopefully persahabatan kita akan terjalin sampai bila-bila. ouh yaaa, nanti kalau kawin jangan lupa jemput roommate kau ni yaaa darling. palingg wajib dijemput nih, kalau boleh VVIP person. hahahahaha. okayyy, that all for tonight. next time i will describe about you yaa dear. miss you, lebiuuuuu so much <3 see you next time kehh. 


last belanja selfiee with my roommate. hihi

<3 ATIKA SHIELA FRANCIS <3

 <3 NURULAIN ABD GHANI <3  







-Memories-